Lite sliten.

Nu i två dagar har jag haft jobbiga sammandragningar som gör att jag går väldigt sakta och är ganska sammanbiten. Rätt som det är värker det till på underdelen av magen och det är inte skönt. Till saken gör det inte bättre att jag blir mer och mer osmidig för varje dag. När jag hukar mig ner kan jag ibland få det svårt att komma upp igen. Jag måste säga att Hobbe är min guldstjärna, när vi kommer in efter en promenad och det är dags att torka tassar så behöver jag bara fråga om tassen så kommer framtassarna fram högt så att jag slipper huka mig så mycket. Go kroppen!

Idag skulle egentligen jag och Anneli åka och hämta barnvagn med alla tillbehör men musten har gått ur mig helt och jag har ingen ork eller engagemang till nått känns det som.

Ikväll skall jag på Thomas Di Leva med Nicke och Marcus. Jag hoppas att kvällen gör att jag får tillbaka lite energi. Trevligt sällskap och en bra konsert, det kan inte bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0