Lurad och sjuk



Detta har varit en av mina favoriter sedan i somras. Det går inte att bli less på låten när man lyssnar på texten. Så det är bara att fortsätta lyssna och njuta!

Jag hann vara vaken 10 minuter idag tills jag gick på det första skämtet. Jag fattade inte ens att det är 1:a april. Skämtet var det naturligtvis mr A som lade fram... Och han skrattar nog fortfarande! Efter den niten så beslöt jag mig för att inte tro på vad någon säger till mig idag. När jag pratade med syrran så fällde hon kommentaren "Det kan inte vara lätt att vara dig idag" Hon vet nämligen att jag är såååå lättlurad.

Nu är det tredje dagen som jag ligger nerbäddad och är sjuk. Fy fasen vad det är tråkigt. Jag blir rastlös även fast jag inte har någon ork alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0