Shopping

Det blev inte som planerat igår. Det var tänkt att vi skulle besöka lite hästkrafter och nostalgi. Men enligt säkra källor var det inte värt de 150 kronorna som inträdet kostade. En annan idé kom då till bruk. Jag, mr A, Anneli och hennes små änglar tog en tripp till Birsta och shoppade lite! Det blev några timmar och jag måste säga att mr A gjorde det bra... en kille på shopping brukar vara tråkig och jobbig men inte min kära sambo. Han var ett bra smakråd åt mig och Anneli, perfekt att ha med sig någon lång när kläderna hänger högt och barnen fick sällskap.
Väl hemma så deckade mr A snarkandes i soffan och mina ben såg ut som timmerstockar... men jag kom hem med lite nytt så jag var nöjd iallafall!

Idag har det varit en slapp dag med "hem till gården" och arbete... Ikväll laddar jag inför att Magnus Betnér är på tv 21:55... INTE MISSA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0