Trött som en gnu!

Alltså det här med arbetsskift på natten när man är ständigt trött var inte en stor höjdare. När klockan var 23:00 satt jag och gäspade, när klockan passerade midnatt så höll ögonen på att åka igen hela tiden. Fy vad jobbigt det var. Nu sitter jag här med huvudvärk och trött som en gnu... Jag ger nog bort mina återstående skift den tiden på dygnet innan jag går på föräldraledighet. Det handlar bara om två skift så det blir inte mycket tapp på ekonomin.

Det var några dagar sedan som jag bloggade. Jag har nu sett en av mina idoler Thomas Di Leva och konserten var jätte bra. Vilken härlig människa han verkar vara. Många gör honom lite till åtlöje eftersom att han har en lite egen stil. Men hallå! Hur många vågar att gå sin väg i livet även om det blir att man sticker ut lite? Hur många lyssnar egentligen på texterna? Texterna går rakt in i mitt hjärta för det handlar om livet och många av dessa stämmer in så bra på verkligheten. Börja lyssna på texterna så ändras åsikten om honom också...
Och jag hade rätt om mig själv, efter konserten mådde jag bättre!




Vattenkannan som han dricker ur var givetvis på plats!


Han befruktade även publiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0