600:ade inlägget!

Nu skrivet jag mitt 600:ade inlägg här på bloggen! Fasen vad mycket det har blivit... plus att jag har fler besökare än vad jag trodde att jag skulle ha! Ganska läckert tycker jag... Jag skrivet bara om mitt lilla liv och funderingar i en mellanstor stad. Jag känns inte så himla märkvärdig, jag är ju bara jag liksom. Men jag trivs med att blogga, det är min lilla dagbok... fast "ganska" offentlig. Haha!!

Vilka bloggar följer jag? Så klart Gynnings blogg samt Maria Montazami, min kusin Natalies, min andra kusins sambo Agges, Elleonoras och sandras... dessa följer jag varje dag, sedan finns det andra som jag läser ibland bara.
Jag är en riktig bloggnörd!!! Men jag trivs med det så jag fortsätter!

Efter förlossningen kom jag av mig lite i shoppingen, jag hade inte orken plus att jag kände mig inte så hipp som nyförlöst. Nu har jag rätat till mig lite. Jag skall inte shoppa så mycket till mig själv eftersom jag håller på att gå ner i vikt. Om några kilon är det dags att hamstra på sig lite igen. Meeen jag har ju en dotter som vill vara fin! Katjing!!! I dag bar det av till Birsta city för lite luftning av kortet.

Minnah har storlek 62 nu men kommer att byta till 68 om ett litet tag och hon har inte så mycket kläder i den storleken, men det ändrade vi lite på.


Det blev 4 byxor, 4 bodyn, en klänning, 2 pyamaser och ett par strumpbyxor!


MrA köpte nya innebandyskor


Lillkroppen vill också vara med på bild!


Idag har vi ätit tacos, Mr A dukade... Ååååå vad fint och mysigt det blev... Not!

Nu är det dags för lite fredagsmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0