Hoppsan!

Nu var det några dagar sedan som jag bloggade igen... Fasen, det har varit full fart så tiden och orken har lyst med sin frånvaro.

I förrgår var det dags för läkarundersökning för lilla Minnah. Hon väger nu 5190 och är 60 cm lång. Tiden går så fort, hon har vuxit 8cm på 7 veckor.
Efter läkarundersökningen så åkte vi och hälsade på min kära moster, tänk att vi jämt skrattar så mycket när vi ses. Det är så härligt!

Igår var vi och beställde köksmöbler. Det blev ett bord, 6 stolar och ett vitrinskåp. Vi tog hemkörning så när vi får tillgång till vårt nya hem så kommer de nya möblerna också. Så smidigt. På kvällen var vi till mr A:s vänner en bit utanför stan. Det blev grillat, rosévin och en väldigt trevlig kväll.

Idag känns det som att jag inte hann så mycket. Anneli och hennes dockebarn kom och hälsade på. Det var så mysigt för det är en evighet sedan som vi träffades. Ebba som blir 5 år snart är så barnkär äves fast hon är ett barn själv. Hon ville ha Minnah i sitt knä hela tiden, hjälpa till med nappen och mysa med henne...
Nu har vi ätit tacos och kikat på postkodkampen. Just nu rensar mr A gamla kartonger och jag dumglor på datorn... Och myser med lillburriton så klart.


Utslagen prinsessa



Jag har hunnit med att göra mina naglar lite sommarfina också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0