Jag blir så blödig...



... när jag hör denna låt. Att jag gick in på you tube och kikade på videon gjorde det hela bara värre. Han sjunger om sin älskade som råkade ut för en olycka, och man får se henne i videon... Jag kan ärligt säga att mina tårar rann (tur att det bara var jag och Minnah hemma). Texten på låten är helt underbar...

"What are words if you really don´t mean them when you say them
What are words if they´re only for good times then they don´t
When it´s love
Yea, you say them out loud, those words..
They never go away, they live on, even when we´re gone"

Han har ju så rätt den grabben...

Jag får ont i hjärtat när jag hör låten.


Minnah, jag älskar dig i både bra och dåliga tider. Du kan alltid räkna med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0