Jag har körkort igen!!

Det är så skönt! Jag glömde att förnya mitt körkort så jag har inte vågat köra något på snart en månad. Idag hämtade jag ut det nya så nu är det bara tuta och köra igen! Äntligen!! Jag har insett att man blir oerhört låst av att måsta be om skjuts hela tiden. Med tanke på att vi bor i en liten lägenhet och både jag och mr A är ledig så blir det automatiskt att lägenheten känns lika luftig som en skokartong. Han kommer ändå ut på sina träningar men det känns som att jag bara går här hemma och harvar omkring som en byfåne.

Nu har jag kommit på att till hösten skall jag börja att träna två gånger i veckan, dels för att få komma ut och få lite tid för mig själv men också för att få ordning på barbapappa-kroppen. Japp, denna gång skall jag lyckas, jag skall intala mig själv att jag måste ta mig i kragen och bli lite svettig... Jag måste bli en hottie innan nästa sommar. (på ett år måste jag fasen lyckas)

I kväll vankas det fotboll. Japp, det står helt rätt, och NEJ jag är inte intresserad av fotboll... Så här ligger det till... Henke Larsson är ingen ful figur, han tränar Landskrona och dom kommer hit och kastar lite boll med Giffarna och då tyckte jag att det helt plötsligt blev rogivande att sitta på en pisshård läktare med skrikande människor runt mig som gillar att stirra på en gräsmatta med vita streck där svettiga pojkar springer omkring och vill ha samma boll... I 90 MINUTER!!!

                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0