Jaha, ännu en dag sprang förbi

I bland går dagarna så otroligt fort. Tvätta, städa, restaurangbesök, allsång på skansen och lite mys med familjen var det som vi hann med idag.
Minnah har varit vaken mest hela dagen, hon ville verkligen inte sova. Nu tvärslocknade hon helt utslagen... lilla gogumman.

Det är dags för mig att hopp i säng för liten peng också. I morgon är det shopping på schemat med mamma, moster, syster, syskonbarn och lilla Minnah. Det skall bli så mysigt! Undra om mamma tycker det? Hennes plan var att shoppa lite ensam på hennes enda lediga dag den här veckan. Vips så fick hon sex stycken bihang som drogs som flugor till henne! Haha det kostar att ligga på topp!!

Jag har trott mig veta hur det är att älska någon. För jag älskar mr A mycket. En kär kollega på mitt jobb sa till mig när jag var gravid, att när jag blir mamma så skulle jag få en ny erfarenhet av att älska någon väldigt mycket... "Inte utan min dotter" brukar hon tillägga. Hon hade så jäkla rätt den dära frökenfräken. Att älska någon är stort, men fasen, att se sin egen dotter, att hålla henne nära, att möta hennes blick, se hennes leende.. ja att känna hennes närhet... Att älska henne av hela mitt hjärta och lite till, det är fan stort. Jag älskar henne villkorslöst och det kommer jag alltid att göra. Hon är mitt allt och lite mer därtill.

                                                            



Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, jag skulle dö för Amanda. Utan tvekan. Hon är det viktigaste och bästa i mitt liv! Ska skicka dig en bild på en jättefin tavla som jag har köpt till Amanda.

2011-08-12 @ 08:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0