Jäkla skit!!!

Idag tog vi en tripp på marknaden och sedan till min moster. Jag fyndade lite till Minnah och Hobbe plus mina obligatoriska munkar.
Vi tog med oss munkarna upp till min moster så att vi kunde mumsa i oss lite... jaja, vi kan kalla de för GI munkar :)
Det är alltid lika trevligt att besöka henne. Det blir alltid massa skratt!

När vi kom hem blev det inte lika trevligt. Mr A gick en promenad med Hobbe, när han kom in såg vi massor av blodspår efter honom. Det visade sig att han har skurit sig i trampdynorna på båda baktassarna. Nu är han bandagerad och vilar, i morgon blir det ett besök hos veterinären för vår del. Trampdynorna är skinflådd och det hänger en flik ifrån den ena. Jag blir så förbannad och matt på dessa jäkla idioter som skall slå sönder flaskor mm varenda jäkla helg här i stan. Vad är det för fel på snorungarna???? Skulle jag få tag på de som har gjort så att Hobbe har ont, så skulle jag ta den ena och slå den andre med!
Jag längtar tills vi kan flytta till ett mer djur och barnvänligt område. Fan! man kan inte ens ta en promenad med hunden utan att stirra i gräset och på gångvägarna.

Jag blir så matt!!!


Minnahs första foppatofflor. Dessa skall hon springa runt i nästa sommar på gräsmattan!


Jag hittade även en tröja som jag tyckte passa Minnah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0