Klibbigt och kladdigt!

Fasen vad fuktigt det är ute. Så fort jag rör på mig så blir jag klibbig. Ute kan man till och med känna dimman som hamnar på kroppen... Fyyyyy

I dag har jag och Minnah varit på stan en sväng medans Mr A hade visning på lägenheten. Vi klagar inte!
Nu är det tvättdags och jag har tvättat 6 maskiner. Alla Minnahs nya kläder är nytvättade och redo att användas.

I kväll ska lilla Minnah vara hos mormor och gummimorfar Svenne. Jag och Mr A skall ut och äta sedan vankas det lite party. Töntig som jag är så har jag redan börjat sakna henne, även fast hon ligger cirka två meter ifrån mig. Det är så tomt när hon inte är i närheten men samtidigt är det skönt att få slappna av och träffa lite folk ibland.
Vissa har säkert åsikter om att hon blir bortlämnad när hon är så liten, men helt ärligt så lyssnar jag inte på detta. Jag vet att hon får det så bra när hon är hos både mormor och farmor.

Nä, nu är det bäst att göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0