Mina godingar

Sura hunden har blivit på lite bättre humör. Det gick bra hos fröken doktor, ett stygn hade gått upp så hon tog bort det helt. Jag fick lämna honom där denna gång också, så att de kunde ge smärtstillande och lite dåsigpiller. Nästa gång vi skall på återbesök är på måndagmorgon. Gud vad jag är nöjd nu att han är försäkrad så att jag får igen lite pengar. Vi är uppe på ca 4000kr nu på två besök. Självrisken är 1500kr och sedan får man tillbaka 80% på det som jag lägger ut. Tack gode gud för det, för än är inte resan över...

Nu på kvällsturen fick han ta på sig oranga påsar på baktassarna. Han gillar inte gummistövlarna som man kan köpa. När vi stod ute på gräset kom det två kvinnor och gick. De frågade vad som hänt och jag berättade. Nu skulle inte deras promenader med hundarna vara på gräset vid greveparken. Dom tyckte så synd om Hobbe och han njöt av uppmärksamheten!




Gogubben! Men varför fick han grönt bandage? Hemma får han bara svart eller blått, det passar han bäst i.

Idag var det dags att skriva på faderskapspapper mm. Kvinnorna på socialtjänsten skrattade åt Minnah.. Hon snarkade högt medans vi skrev på alla papper. Hon är en trött tjej!
Nu har hon somnat i babysittern... och snarkar!


Mitt i pinguläsningen slocknade lilla godingen!

Jag såg nu när jag laddade upp bilderna att båda mina hjärtan har matchande färger på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0