Oh my gud!

Dra mig baklänges vad jag inte är van att vara partypingla! Hasade ur sängen för att få något i magen i hopp om att må lite bättre... sedan blev det ryggläge igen... Fy vilken jobbig förmiddag det var. Jag har verkligen inte saknat att vara bakis...

Festen igår var riktigt trevlig. Bra folk, bra underhållning och bra mat... Jag var glad över att min syster och hennes man var med, det var länge sedan vi gjorde något skoj tillsammans. Det är lite ovanligt att de hade skaffat både barnvakt och chaffis, dom stannade till 02 så jag fick umgås mycket med henne. Inte illa! Födelsedagskvinnan Pia som hade festen verkade väldigt nöjd hela kvällen. Jag hoppas att hon tycker att kvällen blev lyckad!
Det var en liten bumbibjörn som hade en powernap i ett hörn, det var en ovanlig men rolig syn.



















Ikväll blir det inte många knop... ryggläge i soffan med Minnah och mr A väntar.

Så här söt var Minnah när hon åkte till farmor och farfar igår.


Det är skönt att ha mitt lilla hjärta hemma igen. Hon har haft det bra hos farmor och farfar. Hon får 100% uppmärksamhet när hon är där. Inte fy skam att bli behandlad som en prinsessa.
Nu ligger hon i mr A:s famn och äter... vår underbara dotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0