Shopping shopping

Vaknade flera gånger i natt av mardrömmar och när jag väl somnade så ville lilla fröken fräken äta... total lycka... NOT.
När jag väl somnade om igen och sov som skönast, så var det dags för mat igen. När jag stiger upp med henne så smyger jag ut ur sovrummet för att inte väcka mr A, när han stiger upp så lägger han henne i sängen medans han går och värmer mat, går på toaletten och har inte bråttom alls... där ligger jag vaken igen med Minnah. Gissa hur mitt humör var! Jag var i explotionsrisk. I morgonbitti skall han få stiga upp den första svängen så att jag får ligga och tryna så som han har fått göra under dessa två månader!!!

I dag var vi och köpte en kanonsnygg lampa till det nya vardagsrummet. Den är såååå snygg! Den ligger i kartong så jag kan tyvärr inte fota den.
Jag har även hittat jättesnygga tallrikar som jag jätte gärna vill ha... Mitt vill-ha-begär på dessa är stort, kanske kommer jag hemglidande med en tung kasse om någon dag. Här är det en bild på djuptallriken.


Som de flesta vet ärjag väldigt svag för Carolina Gynnings konst. Hennes olika glas säljs på cervera och dessa kommer att bli så fina i vårt vitrinskåp så småningom! Gud vad jag vill ha!!


Det är så mycket jag vill ha! Synd bara att man inte blir speciellt fet i plånboken av att vara föräldraledig. Min tanke var att jag kunde jobba lite extra på jobbet någon helg i bland under min ledighet, men nu har dom bytt system och haft utbildningar där jag inte har fått förfrågan att delta så nu struntar jag i det.
 
Nä nu trycker man väl ner huvudet i en kartong och packar lite. Vi skulle göra det igår men latmasken kom krympande så idag skall jag packa minst en kartong. (större än en skokartong)

Minnah hon bara sover och myser. Idag har hon lekt med lite leksaker som hon har fått av sin moster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0