Sjusovare

Många tror att bara för att man är småbarnsförälder så är man uppe med tuppen. Så är icke fallet här. Minnah somnade 24 i går och sov till 07 i morse. Hon fick mat och somnade sedan om i några timmar så när mamma ringde någongång vid 09 så sov vi, när jag ringde upp henne lite senare så hörde jag bara " meeen herre guuud, ni sover ju bort hela dagarna" hehe... vi sover ju bara bort halva! Men vad gör det, vi är ju ledig hela sommaren plus att vi har hela livet framför oss, så jag lider inte!

När vi väl pallrade oss ur sängen och startade några tvättmaskiner så gick vi på en entimmes promenad. Vi passade på att säga hej till Kerstin (min mosters vän) så att Hobbe fick dricka lite vatten och så att Minnah fick säga hej. Hon är alltid lika trevlig att träffa och alltid lika glad.
Medans tvätten torkade satt vi ute på innergården och solade småmagarna. Solen den tog så nu är man lite sommarrandig också...

Nu väntar jag på att mr A skall vara klar med sin innebandyträning så att jag få inbundiga en smarrig kycklingsallad. Japp, man är ju nyttig också :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0