Surhundens dag hittills!

Alltså Hobbes morgonhumör är inte den bästa idag. Ja även hundar kan ha sina dagar!
När Hobbe går ut så tejpar jag plast över bandaget, nackdelen är att det blir lite halkigt nu när det regnar. Så när Hobbe skulle kissa mot trädet så sa det bara vips så åkte han kana ner för den lilla slänten som vetter mot vägen. Det var väldigt svårt att inte skratta då!!! Han sprattlade till där nere och sedan raskt upp igen! Vilken syn!
När vi kom in så var han jättegrinig. När jag skulle ta på honom tratten så skulle han smita förbi, när jag skulle kika på tassarna så sa han ifrån, han går omkring och surblänger men när det var dags för frukost ja då smörar han minsann!!!

Nu är det dags att piffa till mig och ta med mig surhunden för ett återbesök hos veterinären...

Inatt sov Minnah hela natten, hon vaknade till i morse och ville ha lite mat. Nu sover hon så sött igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0