Vilodag

Igår var det party. Först tog vi en tripp på restaurang Saffran för lite tapas. Det var så gott och efterlängtat. När vi hade svalt sista tuggan så kom det ett riktigt åskväder. Blixtrar och muller avlöste varandra med knappt någon sekund mellan. Stan blev svart. Det var bara att få tag i taxi lite snabbt och åka hem till Hobbe. Han hade tagit av sig tratten och låg under bordet, fy vad rädd han måste ha varit innan vi hann hem.
När vädret avtog och Hobbe hade fått lite sällskap så åkte vi på fest hos en vän till Mr A. Riktigt trevligt måste jag säga. Kvällen avslutades på aveny.

Idag önskar jag lite att vi skulle ha hoppat över krogen. Jag känner mig lite sliten.

Nu saknar jag Minnah jätte mycket. Jag skall strax hämta henne... å vad jag längtar!! Det känns skönt att veta att hon har varit snäll hos mormor.


Igår myste Minnah så här mycket med snuttefilten


Nybadad inför en tripp till mormor.


Hobbe myser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0