Då var julen förbi

Det bara rasslade till så var julhelgen över! Allt stressande och handlande före gör nästan att luften liksom går ur en lite. Men jag har haft en riktigt trevlig helg. Minnah fick massor av paket men det var pappret och snörena som gick hem mest tror jag. Fast jag blev riktigt nöjd över innehållen i hennes paket.
En bra present som alla fick var att min kusin kom hem ifrån USA. Nu är hon hemma igen och det är så trevligt! Minnah tycker nog att hon är fin för hon kikar på henne ofta.

det var visst storm här... men jag sov som en stock  hela natten så jag märkte ingenting. Vi har haft tur för vi var bara utan ström i cirka sex timmar. Syrran har inte haft ström på flera dagar och jag vet många andra som är i samma situation. Fy vad jobbigt.

Jag är så glad! Nyårsafton skall nämligen firas med min bästaste Anneli! Åååååå vad mysigt!

Bilder på Minnahs jul kommer lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0