En liten resumé

Nu var det länge sedan igen... Men fasen, ibland finns det ingen tid till att slå på datorn för att blogga.

I fredags jobbade jag och sedan blev det lite shopping... vi avslutade med lite fredagsmys till Idol.
På lördag så var jag på möte... som började klockan 08:00. JA det stämmer! Vi höll på till cirka 14 och då var det dags att åka hem och ta på sig partystassen inför julbord med mitt arbete. Minnah fick vara med mormor hela kvällen och natten. Svenne fick sova i rummet intill för Minnah låg och mysde i hans säng med mormor! :-)
Jag och mr A sov också hos mamma. JA Hobbe också såklart. Jag har insett att jag inte är en partypingla längre... vi åkte hem vid 24:00!
På söndagen var det hotelfrukost a´la mama! Inte illa... inte illa!! Sedan blev det hemfärd till soffan och "så mycket bättre" reprisen.

I går var jag med syrran och Eva på birsta en sväng...

Idag insåg jag hur stor Minnah börjar bli... Hon brukar sitta och leka i babysittern medans jag städar och fixar... Jag gjorde likadant i morse men när jag kom in i vardagsrummet efter någon minut så stod hennes stjärt rakt upp och hennes panna var i golvet.... Japp hon gör allt för att ta sig ur. Påhittiga små rackare...

I fredags fick Hobbe en ny säng av mr A och han blev såå glad! Han ligger där mest hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0