Gästbloggare!

Mina föräldrar är ganska knepiga, igår ställde dom ett träd inne i vardagsrummet! Och den är inte ens riktig! Ha och dom tycker att jag är tokig i bland...
Igår var vi och handlade julklappar. Vi köpte en åt Hobbe som jag gillade jätte mycket. Mamma sa att vi ska slå in den... typ vira papper runt den. Varför gör man så? Då kan man ju inte leka med den? Hon är ganska konstig den dära.

Igår skulle mamma leka fotograf. Hon ville ha bilder på mig. Varför? Hon ser mig ju varje dag! Härrom dagen fick jag ligga naken på en vit hund... mamma kallade den för en fäll... konstigt namn på en hund! Hon ville att jag skulle ligga och titta på henne medans jag log, men hur lätt är det när jag fick leka med en hund som ligger still!! Mamma sa att jag inte fick äta på den.. Men jag får inte visa någon av dom bilderna här. Mamma sa "inga nakenbilder på internet (vad det nu än är) för det finns äckelgubbar som gillar att titta på små barn" Jaa det är väl bara att lyda...
I går fick jag vara på den vita hunden igen men med kläder på mig....

Vaddå? Ska jag le nu??...

... det är roligare att ligga och leka!
Sedan skulle både jag och Hobbe sitta och titta mot mamma.

Skall jag titta hitåt?
Jag fick ett får av farmor och farfar när jag var i kyrkan och tanten blötte ner mit huvud.

Kolla! Jiiihaaa!! Men man måste hålla tungan rätt i munen så att fåret inte skenar!

Vilket snällt får! Undra om jag får rida ända till min kusin i morgon?

Titta! Det här är trädet som står inne! Mamma säger att en farbror som heter tomten kommer och lägger inlindande saker där om man är snäll. Han kommer tydligen genom skorstenen så han kan inte vara så stor.

Mamma sa att det här är några olika låtsas tomtar... så den riktiga lär kanske se ut ungefär så. Jag undrar när tomten kommer till oss... undra om han kommer när vi är hos mormor för då är vi massor av barn! Men vilken konstig farbror som ger bort inlindade saker till massor av barn. Han måste vara jättesnäll!

Här sitter jag med pappa. Jag försökte att dra honom i ansitet med det fick man visst inte.

Mamma och pappa åt sånt här med dipp i helgen, jag fick inte smaka. Varför fick jag inte det mormor?

Nu är det dags att vila lite...

Hejdå allehopa!

Minnah


Kommentarer
Postat av: snäll mormor..!!

Vad duktig du är att skriva..!!vilka fina bilder du har tagit...hon är så söt,puss från mej.

2011-12-20 @ 01:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0