Myskväll med Burre

Ikväll är mr A på stan för lite festligheter så jag, min lilla burrito och Hobbe tänkte ha myskväll. Hobbe sover och Minnah däckade nyss också... så här sitter jag med en mage som återigen inte är på topp. Suck, det var den myskvällen men man får göra det bästa av det. Jag kan ju ropa på Hobbe för han blir aldrig less på goooos och jag kan sitta och kika på min ängel som sover så sött. Jag har handlat dipp, choritzo, gurka och morötter så om jag känner för att dippa så kan jag göra det men jag vågar nog inte för magen.

Nu är det dags för idolfinalen!

Här kommer det lite bilder ifrån veckan..


Jag blev bjuden på Signes lussebullar hos syrran...

... där stog Sara och dansade...

... medans Signe visade kläder...

... innan dom poserade så fint...

... tills Sara hellre ville sitta på bordet!


Minnah på restaurang Stekhuset

Min underbara dotter som jag älskar över allt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0