Ont i kroppen.com

Träningsvärk i benen och ont i ryggen.. japp jag har skottat häcken av mig bland all snö, men inte klagar jag för det. Snön är såååå välkommen. Det borde komma lite mera så att jag får skotta bort värken.

Igår var vi hos min lilla kusinvitamin som fyllde år. Eller så liten är han inte, 27 år blev han. Minnah myste i hans knä nästan hela tiden som vi var där.
Sedan gick vi till andra änden av huset och hälsade på mr A:s morfar.

Idag blev det en full dag för mig och Minnah. Vi började på BVC där allt gick bra, när vi kom ut efter undersökningen så var två stycken som jag känner där med sina små krabater. En tanke som slog mig när jag gick därifrån var "men gud vad vi har blivit vuxen med barn och allt"
Sedan bar det av till lilla mostra för lite lek och fika! Alltid lika trevligt!
Japp, sagt och gjort så var vi på birstacity och shoppade. Minnah slocknade efter ett tag. Men herre gud vad jag träffade folk som jag kände!
På vägen hem tog vi en sväng på coop så att inte kylskåpet är så tomt längre.

Nu blir det vila så att vi orkar med morgondagen!

Jo just det.. Det var länge sedan som jag skrev en "veckans Jessica".... I tisdags så skulle jag snabba mig ut med en soppåse.... i foppatofflor. Vips så stod jag på alla fyra bredvid soptunnan med soppåsen i ena handen och ciggen i andra! Jag kände mig inte helt glamorös då, men grannarna fick säkert roligt.

"veckans Hobbe" kan jag också ta medans jag håller på...
Vi fick julklappar av mamma som vi skall öppna på julaftonsmorgonen, jag la dem under granen så att det skulle se mysigt ut... Idag var Hobbe hemma själv så han passade på att få lite julstämmning i kroppen... När vi kom hem så hade han öppnat mr A:s julklapp! Det var svårt att inte skratta med tanke på att han är lite lik mig när det gäller paket, det liksom kliar i kroppen som det gör hos barn.
Bild på paketet kommer i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0