Tiden går fort!

Idag fyller Minnah  månader. Tiden går så himla fort. Jag tycker att det inte är länge sedan som jag fasade för förlossning, hade halsbränna, var stor som ett hus, ständigt kissnödig, kunde knappt komma upp ur soffan, hade en längtan om att få träffa min inneboende samtidigt som jag var rädd för att bli mamma, orolig för att jag inte skulle kunna ta hand om ett liv.... Här sitter jag, med en underbar dotter som jag saknar när hon sover, en dotter som jag inte skulle kunna leva utan, ett underverk, en liten människa som har tagit mitt hjärta helt, en dotter som ständigt ler och visar kärlek, hon som gör att jag blir tårögd bara vi håller om varandra för jag älskar henne så mycket.
Jag visste inte att det skulle bli så här underbart när jag låg på sjukhussängen och kämpade med en jobbig förlossning...

Tack min lilla solstråle för att du gör mitt liv underbart varje dag jag är med dig! Det är du och jag för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0