Yes!

Först måste jag göra en liten rättelse... Jag missade att skriva hur många månader Minnah blev i fredags... hon blev 6 månader!!

Helgen har varit riktigt mysig. På dagen pysslade vi lite hemma och på eftermiddagen kom Anneli och hälsade på, hon blev kvar till 24:00, det var så trevligt att umgås med henne en hel kväll för det var länge sedan. Men den lilla räkan började att må lite dåligt under kvällen och hon spydde tydligen under hela natten. Hoppas att hon inte smittar! 
Idag har vi också pysslat här hemma med kartonger i förrådet, städat garaget, lagt ut vitvaror på blocket, skottat massor av gånger och lite annat. Sedan åkte vi en sväng och nu har vi myskväll.

Jag kan bara säga en sak: YES YES YES!!!!!!!!!!!!! Det kräksnöar ute!!! Äntligen kanske det blir vinter! Båda gångerna som jag var ute och skottade så var det med ett leende på läpparna.

I morgon blir det ett lass till tippen med skräp och sedan hoppas jag att det går att få med mr A en sväng till Birsta för lite shopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0