Nu är det nära!

Tiden går så fort, med rasslande tempo så närmar vi oss april. Då kommer en av mina favoriter till stan. DiLeva!!!! Jag har försökt att få någon att följa med på konserten och tillslut hittade jag två kollegor som också vill gå! Jackpot tänkte jag!
Mr A var väldigt taktisk... i alla hjärtans dag present fick jag presentkort där man köper biljetter..... på en biljett... ja jag förstår vinklingen, han vill absolut inte gå!!! Haha! Förra året fick jag två biljetter till Magnus Betnér som kom till stan... ja den ville han minnsan med på den lilla luringen.
Jag fick även lite annat mys i present. Han kan verkligen köpa saker till mig som jag blir glad över.

Lilltjejen i magen är för det mesta vaken och sprattlar omkring. Det är en härlig känsla av att veta att det är vårat lilla liv som rör på sig. Jag tror att jag kommer sakna sprattlet när hon kommer till världen. Det är en mysig känsla som gör att jag bara går och smeker magen och ler. Ja jag är nog lite töntig men det struntar jag helt i!

Jag pratade med Signe, min systerdotter förut. Alltså den lilla människan fäller såna härliga kommentarer ibland.
Vi pratade om frukost. Hon hade ätit varma mackor. Hon berättade att hennes mamma fick skär bort kanterna för dom är hård. Jag känner helt igen mig eftersom att jag inte åt några kanter på något förut. Men så säger den lilla godingen "men om man suger på kanterna innan man äter dom så går det bättre" Ja hon är inte dum men det lät ju inte direkt lockande att smaka en tugga.
Sedan frågade hon vart mr A var. "jobba" sa jag.... "meeeen jobbar han alltid? Han måste vara hemma också" Grejen är ju att jag pratar med henne oftast mitt på dagen under veckorna. Hon är ju bara för söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0