Oj oj!

Nu var det en evighet sedan jag bloggade. Jag har inte riktigt haft tid med tanke på att jag har varit bortrest mycket. Först var det en vecka på Fuerteventura, en dag till fjällvärlden för att hämta Hobbe, en dag ledigt innan jag susade ned till Stockholm, efter mycket om och men så kom jag hem i snökaoset, i helgen hade vi Mr As dotter och idag har jag vaknat ifrån mitt koma!

Det var en mycket trevlig vecka i solen. Veckans höjdpunkt var på stranden när vi grävde en grop för min mage så att jag kunde sola ryggen. Jag brukar alltid sova på magen men det går inte så bra längre. Fyyyy vilken underbar känlsa det var!
Fruktdrinkarna var underbara och just nu längtar jag tillbaks.















Jag fotade 178 bilder så jag har massor men jag orkar inte att lägga upp flera för min dator är så seg. Jag funderar på att köpa en ny bärbar men en mindre som jag lätt kan ha med mig när jag åker på kurs mm.

Idag fick jag veta att en gammal vän till mig har gått bort. En småbarnspappa som för en tid sedan gjorde en lungtransplation. Han fick en hjärnblödning och försvann ifrån oss. Mina tankar går till hans nära och kära. Fasen, det är skrämmande vad fort det kan gå. Kanske borde vi alla tänka mer på vad vi har här i livet och vårda det bättre. Man lever trots allt bara en gång.
I dag går mina tankar till Lars. En glad klasskamrat, en god taxichaffis och en sann brynäsare har lämnat oss för alltid. Vila ifrid min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0