Då är det äntligen dags!

Idag har jag och mr A rensat ut det sista ur min gamla lägenhet och lämnat tillbaka nycklarna. Nu är äntligen flytten över. Jag är nu stadsbo på riktigt! Gångavstånd till shopping och nära till jobbet. Visst tycker jag att det är skönt men samtidigt så saknar jag tystheten där man inte störs av grannarnas fester eller stegen jag hör i taket av grannen. Men medans vi letar efter ett större boende blir det här jättebra. Finns det hjärterum så finns det stjärterum.

Nu är det bara några timmar tills jag och min älskade långdrul tar bilen till arlanda för fortsatt resa till Fuerteventura. Det skall bli riktigt skönt att släppa allt och bara rå om varandra. Jag har känt mig stressad för flytt, hundvakt, vart jag skall göra av alla möbler och lite till, äntligen börjar allt släppa och jag kan känna mig avslappnad. Härlig känsla!
Härrom dagen provade jag lite klänningar som jag tänkte ha med mig på resan. Min mage har blivit för stor för några och jag känner mig som en heffaklump. Mr A säger att det syns att jag har en gravidmage men jag tycker bara att jag ser matglad ut.

Ja just det!!! Igår vaknade jag av att jag fick sms ifrån syrran. Det var en underbar överraskning... Hennes sambo friade i fredagskväll!!!!! Jag är så otroligt glad för deras skulll och jag bara längtar till bröllopet! Frieriet var väl genomtänkt och underbart!! Åhhhhh jag blir så glad! Jag vet att jag kommer att snyfta i kyrkan när min vackra syrra går till altaret med sin älskade Nicke.. jag bli rörd bara jag tänker på det! Jag hoppas att jag hinner att föda så att vår lilla avkomma får se sin moster på hennes stora dag. Jo visst vill jag vara med och fira med något gott i glaset jag också :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0