Dag 18, ett pinsamt ögonblick

Visst har man gjort många pinsamma saker i sitt liv, men såna saker brukar jag inte lägga på minnet. Det är bara att rycka på axlarna och knata vidare.

Ett pinsamt ögonblick var sommaren -09 när jag och mr A började dejta. Jag skulle till min moster och sippa lite dooleys, det var stekvarmt ute och mr A skulle komma och hämta mig hemma hos mig och köra mig till stan. Jag ville se bra ut när han kom så jag tokstressade i värmen, poffade till frisyren, på med smink, leta fram en snygg klänning, på med parfym och fram med lilla skorna.... men jag tänkte inte på värmen så när han kom så kom även eftersvättningarna! Jag kände mig klibbig över hela kroppen, så osexig man kan bli och nervös över att han skulle märka det. Jag tänkte att när jag sätter mig i hans bil med AC så går det över.... men AC fungerade inte så bra. Jag skrattade bort det hela, kom till min moster och tog en kalldusch!

Tydligen gjorde jag ett bra intryck iallafall eftersom vi fortfarande är ett par.

Ibland känns det som pinsamma ögonblick hör till livet. Jag kan vara småförvirrad ibland och inte tänka mig för. Men det är en del av den jag är så jag kan inte säga att jag ångrar något pinsamt ögonblick... Jag stoppar de grejorna i mappen "livserfarenhet" och förvirrar mig vidare. Skulle jag skämmas för saker som jag gör så skulle jag inte trivas med den jag är. Jag bjuder så gärna på lite tokigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0