Dag 24, det här får mig att gråta

Ja det beror ju på lite... när jag ser någon dokumentär om barn och djur som far illa så kan det lätt smyga en och annan tår ner för min kind.
Det var ganska svårt att hålla tillbaka tårarna i dagens avsnitt av one tree hill... fy vilket jobbigt avsnitt.

När det skär i mitt hjärta och gråten kommer är när någon i min närhet far illa eller om någon gör mig illa.

Jag kan få gråten i halsen när jag tänker på den dag som min älskade Hobbe inte finns mer.

Egentligen är jag en ganska känslig tjej, men jag visar det väldigt sällan. Jag behåller det gärna för mig själv och håller istället ett leende utåt.



Det blev ett kort inlägg idag för jag känner mig helt slut. Vi har flyttat och slitit hela helgen så nu har luften gått ur mig. Jag känner mig frysen och trött. Nu är det bara att dyka ner i sängen för ännu en arbetsvecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0