Dag 30, min stora kärlek

Bilder säger mer än tusen ord...


Jo det stämmer att denna lilla krabat bor i min mage. Jag kan inte ens förklara hur det känns. Jag har aldrig velat haft barn, tills för 5,5 år sedan när mitt första gudbarn, Amanda, kom till världen. När jag satt där med henne, lärde att känna denna underbara lilla människa, snusa på henne, se henne le, se henne växa och se hur underbar hon var/är, då växte en längtan i mig att jag en dag vill ha barn själv. Det har gått ganska lång tid och jag kände att jag började bli för gammal. Utan planering så flyttade det in en liten rackare i min mage och jag måste säga att jag är oerhört glad och längtansfull, jag vill inte vänta till juni när jag beräknas att föda en liten flicka. Jag vill träffa henne NU!!! Jag har börjat känna lite rörelse i magen och jag kommer på mig själv ofta att jag går och smeker min växande mage.
När vi var på ultraljud så såg vi hur hennes små armar rörde på sig. Det såg ut som att hon vinkade till sina föräldrar. Pjålig som jag är så fick jag kämpa för att inte stortjuta av glädje....
Anneli tycker att bilden liknar en groda så hon har fått "grodan" som ett litet smeknamn :-)

Jag bara längtar så mycket... tänk att Hobbe skall bli storebror!


Mr A.... är givetvis med.
Han är den kille som har fått mig att falla som en fura. Jag älskar honom otroligt mycket och vi har fortfarande roligt tillsammans eftersom vi har lika dåliga humor. Jag känner fortfarande samma värme innombords när han rör vid mig som jag kännde i början när vi träffades. Visst har vi våra duster, men vilka har inte det? Han är den kille som jag vill leva med resten av livet.... tänk att det tog över 30 år i mitt liv att hitta denne långdrul... Jag har lärt mig att man skall inte söka efter kärleken för min stod mitt framför mig i många år.


Givetvis så är denna hårboll med här oxå. Hobbe har jag haft i snart 11 år och jag älskar honom så mycket. Myskroppen som gillar gos och mat vill jag inte vara utan.

Kommentarer
Postat av: C2

Grattis Jessica, är såå glad för din skull!! :) Kram C2

2011-01-26 @ 20:07:38
Postat av: Mia

Men Gud va KUL, har inte kikat in på bloggen på ett tag. Ser nu att du varit på ultraljud och att det är en liten tjej! Åhhhhh....

Kram på dig! :)

2011-01-29 @ 01:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0