Jag saknar redan...

... min underbara hund som åkte på en lyxig avkopplingssemester igår. Han fick den stora äran att få besöka Ullis i Hede. Han älskar henne och han älskar att vara där. Han får springa lös, äta god mat, få uppmärksamhet och härliga promenader. Han skall vara där medans jag och mr A åker till Fuerteventura. Vi åker på söndagnatt till Arlanda och vidare till värmen på måndagmorgon. Ullis hämtade Hobbe redan igår och jag har aldrig varit ifrån min älskade bästis så länge. Jag saknar lillnosen redan. Men jag vet att han har det underbart och han trivs, så på så sätt känns det bra... han lär väl inte vilja åka hem igen...

Jag har varit sjuk hela veckan. Nu har rösten kommit tillbaka men hostan och snorigheten har blivit värre. Jag hoppas verkligen att jag känner mig bättre tills vi skall åka. Det skall bli riktigt skönt att åka iväg bara jag och mr A, få rå om varandra riktigt och bara mysa. Nästa semester så blir det inte samma avkoppling :-) Då blir det underbart på andra sätt!

Min mage bara växer och växer. Jag tycker fortfarande att jag bara ser tjock ut men mr A tycker att jag har en bebismage. Jag har börjat känna lite rörelse därinne och det känns helt overkligt! Mitt illamående har gått över som tur är, förut spydde jag mycket och det är inte trevligt. Nu är det snart dags att beställa barnvagn och småshoppa lite småplock. Men på något sätt känns det konstigt att kika på såna saker, det är en helt ny värld för mig som är lite konstig att få in ibland. Alldeles som att jag inte har fattat att det bor en liten människa i min mage, även fast jag fattar att jag är gravid. Ja lite svårt att beskriva...

Kommentarer
Postat av: Mia

Va fuskigt att du ska få åka utomlands,,,,,men ha så mysigt! Det är dig väl unt!:)

2011-01-29 @ 01:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0