Sport + jag = ??

Helt otroligt... jag har aldrig tittat på så här mycket sport i hela mitt liv som jag har gjort sen jag träffade mr A. Är det inte någon slags match som visas på tv så är det texttv:s resultatsidor som gäller i varje reklampaus. Jag blir helt snurrig.
Visst, jag har blivit mer hockeyintresserad... men fan... handboll?? fotboll? skidor? nja inte riktigt min grej. Igår blev det idrottsgalan. Men vem fastnade i den då? Jo hon som skulle lägga sig tidigt för att vara pigg på jobbet!
Jag måste erkänna att jag har börjat gilla sport lite, men det erkänner jag inte för mr A för då blir det nog mera sport framöver... så jag hoppas att han inte läser detta inlägg.

I februari börjar svenska rallyt och då vet jag en långdrul som får kika på det!! Min favorit Petter Solberg ifrån Norge är med  så det går bara inte att missa. Så kom ihåg att skriva in Svenska rallyt 10-13 februari i almanackan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0