Ännu en dag är förbi

.. Dagarna går så otroligt fort numera. Jag hinner bara att vakna så är det nästan dags att krypa ner i sängen igen. Idag hann vi med att kika på köksmöbler, fasen vad svårt det är. Vi var förbi och fick lite prisuppgifter för köket, shoppade lite pyamaser till Minnah, hon växer ju ur allt såfort! Vi avslutade vår rundtur i Lucksta för en kanongod middag hos syrran. Vi fick älgstek och hon är så duktig på att tillaga det.... fyyyy vad gott det var! Alltså mina syskonbarn är för härliga... Signe lekte med "babi" (barbie) och Sara är som vanligt överallt på samma gång. Vips så hörde vi syrran "Men Sara, sitt inte i skålen" Haha då hade det lilla livet satt sig i hundarnas vattenskål.

Nu är vi hemma igen. Hobbe fyller år idag så han har ätit kalvsylta och nu tuggar han på ett grisöra... Lillkroppen är nu 11 år.

I morgon blir det åter en dag med massa sysslor och planeringar inför flytten...

... kanske dags att laga min pyspunktering på bilen oxå...

Det var länge sedan som jag träffade min moster, jag börjar att sakna henne nu.


Kommentarer
Postat av: moster

Jag saknar dej jätte-jätte-jätte mycket också!!kramar o pussar

2011-07-27 @ 09:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0