Det var den helgen.

Nu mera känns det som att varje dag är helg för mig nu när jag är hemma jämt. Det är en härlig känsla som jag inte vill tappa. Jag skulle kunna vara hemma med Minnah tills hon är 18år... minst!

Igår var vi i Östavall för en liten släktsammankomst med mr A:s nära och kära. Det var väldigt trevligt. Det som var lite tråkigt var vädret, solen var som bortblåst men å andra sidan så regnade det inte iallafall.


Stugan ligger väldigt mysigt, inte en granne eller väg så långt ögat ser. Bara natur...

Igår blev Minnah 1 månad och det innebär intag av 5 stycken AD droppar varje dag. Min stora tjej ville hålla i skeden själv. Japp, det skall börjas i tid!


Och får man inte som man vill så kommer det lilla humöret fram som en tornado...


Undra vilkens humör hon har ärvt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0