Effektiv

Inatt var lilla Minnah vaken mest hela natten. Det blev helt omvända världen... Vaknade strax efter 01 och somnade vid 03 en liten stund för att sedan vara vaken igen. Hon tyckte tydligen att vi skulle mysa då. Jaja, det var bara hålla god min och mysa :-)

Efter omständigheterna trodde jag att detta skulle bli en seg och jobbig dag, men tji fick jag. Vi åkte till mamma och lämnade Minnah och lånade Svennes kombo. For hem och packade bilen full med saker som skulle kastas, åkte till mr A:s föräldrar och hämtade ett skrivbord och åkte sedan på tippen med det. Så nu blev det lite mindre att bekymra sig över.

Nu är mr A på innebandyträning och jag skriver en "att göra" lista. Hittills har jag kommit upp till 15 punkter och jag känner hur svätten börjar lacka i pannan.... kära nån!! Tur att det finns vilja och envishet, med det klarar man sig långt!

Efter en effektiv dag så blir det nog lite mys i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0