Familjemiddag

Idag tog vi en riktig sovmorgon, riktigt skönt och välbehövligt.

Utvilad och pigg bar det iväg till mamma och Svenne för en liten familjemiddag. Vi blev fyra barn med respektive plus sex barnbarn. Jag gissar att mamma och Svenne somnar ovaggad ikväll, det gör även jag. Det tar på krafterna med fem barn som springer i 190 runt omkring... Den sjätte är ju vår lilla burrito som inte gör så mycket oväsen... än... fast idag har hon haft lite magknip så hon har varit lite missnöjd.
Det är trevligt att träffa alla. Min plastbror ifrån Karlshamn var också på besök och honom träffar jag inte så ofta.




Grillmästaren Svenne som alltid lyckas med köttet.


De stora tjejerna sitter och pysslar


Linslusen Sara är alltid nästan i kameran!


Minnah myser med sin pappa


Världens mysigaste Minnah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0