Härlig dag

Idag blev det en härlig dag på stan. Vi tog en promenad för att kika på stadens festligheter nu när det är gatufesten. Eftersom att det inte blir något besök på kvällen så får man gå på dagen. Jag hade velat gå i kväll eftersom både Petter och september spelar men det får bli en annan gång.
När vi var på tivolit så hittade jag ett stånd där man skulle kasta bollar i ett mål för att få en nalle... Upp till bevis sa jag till Mr A, han som har spelat både fotboll och innebandy borde ju klara detta sa jag skämtsamt. Mycket riktigt, Minnah fick en söt liten nalle! Han är pricksäker den där långdrulen.
Vi hann med lunch och lite mys vid å-kanten. Det var riktigt härligt ute och Minnah chockade med att vara vaken lite.

Minnah och hennes nyvunna nalle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0