Kalas

Idag är det lilla Amandas födelsedag, hon fyller redan 6 år och det är sjukt vad tiden går fort. Det typiska är att jag var så klantig som glömde kameran hemma. Alla barnen var så söta. Lilla Minnah tog på sig partystassen inför kalaset, men hon vet nog inte ens att vi har varit där för som vanligt sov hon hela tiden. Min lilla pingla är ju så söt, jag kan inte sluta att bara titta på henne.

I morgon skall jag, Minnah och Hobbe fly fältet för mr A skall visa lägenheten för några som har ringt på anonsen. Helt sjukt, den blev utlagd i går och det har redan ringt flera stycken.

Idag provade jag min klänning som jag skall ha på bröllopet som är på lördag... Jo jag kom i den! Lite skavanker är det som jag får försöka poffa in och gömma under klänningen... men vad fan, för 18 dagar sedan låg jag på förlossningen så jag får försöka ha lite förståelse för att kroppen hänger lite :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0