Lite mys och lite shopping

Igår hände det inte mycket i min värld... Lite tvätt av kläder och promenad var det mest händelserika.

Jo just det... När blev det obligatoriskt att kika på semifinal i tjejfotboll? Så vart det visst här igår, jag hade ingen talan om att välja kanal. Alltså fotboll är inte kul...
När jag skulle logga in på internet så gick inte det. Mitt internet har blivit helt värdelöst. Man kan ju börja fundera på om man får skituppkoppling när man säger upp abonemang hos telia. Jag har en månad kvar innan det försvinner men sedan jag sa upp allt så har det blivit helt värdelöst...


Minnahs outfit igår

Idag åkte jag och Minnah till Birsta city. Vi mötte upp Anneli för lite lunch och shopping. Jo, jag har återfått min shoppinglust och jag är inte längre för trött för att shoppa! Lite shoppingpåsar blev det i barnvagnen. Jag har kommit på att våran barnvagn har ett stort utrymme så nu är det bara att glida omkring och slippa bära.



Så här trött blev Minnah efter några timmar med mig och Anneli... Gullebarnet sover så sött

Nu är det dags att laga lite middag, idag blir det lax och potatis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0