Shake that ..!

I går var det först besök hos mamma, där fick Minnah presenter (igen) och mycket mys med sin mormor och Pia. Hobbe fick en avslappnad stund på gräsmattan med ett grisöra i munnen och vi fick glass så hela familjen blev nöjd!
Sedan blev det besök hos Mr A:s föräldrar där vi fick en god middag. Minnah (och Hobbe)fick mycket mys av sin farmor och farfar. Hobbe trivs som fisken i vattnet där eftersom han blir lika bortskämd där som hos sin mormor... men vad gör det, han är ju elva år så det är klart att han vill mysa omkring och äta gott.

Tiden gick otroligt fort... men det blir ju så när man har trevligt!

Idag tog jag på mig mina nya springa-fort-skor och drog med mig barnvagn och hund för lite promenad. Det är dags att få bort den här jäkla klumpen som så envist sitter fast fram på mig... lagom i maghöjd! Fasen vad det blev varmt och jobbigt att kämpa sig upp och ner för backarna här, men nu är det gjort och det käns väldigt skönt!

Nu har jag en sovande dotter och en trött hund. Vad skall man hitta på resten av dagen?










Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Hej! Ja det är verkligen jättefint här. Har du sett Desperate Housewives? Så som Wisteria Lane ser ut, så ser det ut överallt här. One Tree Hill är min favoritserie också! Det är inspelat i en stad som heter Wilmington, och det ligger väldigt nära där vi är nu. Och vi ska förmodligen åka upp dit någon dag i veckan, och då ska vi kanske åka och se någon av platserna de har spelat in på - jag hoppas verkligen att vi gör det. Tyvärr har förkylningen inte blivit bättre.. Så idag var jag jag och köpte starka amerikanska-förkylningstabletter som jag hoppas gör att jag blir bättre.



Hoppas allt är bra med er! Kramar.

2011-08-01 @ 04:40:18
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0