Shoes!

Japp, Idag kammade jag hem vinsten igen! Hittade skor på rea! Ursprungspriset var 1200 och nu gick dom lös på 450... Ett kap med andra ord. Det är inte vilka skor som helst, det är riktiga springa-fort-skor! Mina första riktiga träningsskor i mitt vuxna liv.Det är en rundad sula på dom så nu lär man rulla fram här på gatorna med en jäkla fart.
En liten komisk reflektion på mitt skoköp är mr A... Han brukar reagera precis som Eric Amarillo sjunger: Att låtsas gilla skoköpen... men nu när det handlade om något som har med träning eller sport att göra så var han ärligt engagerad. Han bad mig till och med att prova dom en extra gång! Haha han är bra rolig långdrulen.


Liksom märket på skon, så kommer jag att bli en riktig puma innan jag har rullat färdigt i dessa!


Hobbes middag bestod även i dag av kalvsylta. Han blev så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0