Sovmorgon!

Alla säger att sina egna barn är underbar, men mitt barn är verkligen underbart! Jag gick och lade mig vid midnatt igår och vaknade klockan 07:00! Minnah sov hela natten!! Inte nog med det, vi steg upp för att äta och sedan lade vi oss i sängen och sov till klockan 11:00! Inte illa, inte illa...

Idag var det dåligt väder så vi passade på att åka runt och kika på hemmabiosystem, lite köksprylar och golv till vår nya bostad. Väl hemma blev det lite rensning av saker som skall kastas innan flytten och lite försäljning till fyndlagret.
Fasen vad jag vill ha tillgång till huset nu! Det skall bli helt underbart att äntligen ha något gemensamt boende att pyssla och bo in sig i.

Ikväll är det fredagsmys och jag kan inte låta bli att kika på min lilla ängel som ligger så sött och kikar med sina stora blåa ögon.


I går morse så mysde Minnah med Bamse och hans vänner...


... I morse satt hon utvilad vid tv:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0