Städdag

Idag skall vi flytta hem till stan igen. Mamma och Svenne kommer hem i natt och då vill man inte bli väckt i sin skönhetssömn. Det har varit en skön vecka utan stress och jag har nog hunnit att landa lite efter de senaste veckorna. Men helt ärligt så är det svårt att förstå att jag är mamma! Tänk att lilla underbara Minnah är min dotter!
Idag blir det mest städning och tvättning så att semesterfirarna får komma hem till ett rent hus och krypa ner i en renbäddad säng och slippa tänka på att det är tvätt som väntar förutom den dom har med sig hem.
Det gäller att smöra lite eftersom det blev lite oflyt med telefonen :-) Ja, den är död fortfarande...

Idag har jag funderat på tapeter, nytt kök och flytt. Jag kan inte låta bli att fantisera om inredningen till vårt nya hus! Det skall bli så skoj att inreda ett helt hus!!! Mr A har nog ingen talan när det gäller Minnahs rum, det skall bli sååååå gulligt med massa mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0