Vackert



Igår var jag en stolt syster och brudtärna. Brudparet var oerhört vackert. Jag tror inte att ett öga var torrt när brudparet intog kyrkan... inte mina iallafall.












Signe sjöng en sång... hon är lite lik sin pappa som vågar bjuda på sig själv...

... här i en uppsättning av svansjön...

... även mamman i familjen gjorde en dansuppvisning (Jitterbug)


Min moster och Mr A fann varandra som vanligt


Brudpar med bestman och tärnor
jag ser ut som en elefant men det går inte att göra något åt bara tre veckor efter förlossningen..

Minnah var hos sin farmor och farfar under kvällen. Det kändes tomt utan henne men nu är hon hemma igen och vi intar ryggläge i soffan och återhämtar oss efter gårdagens festligheter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0