Goding!

Mina böner blev hörda! Idag har det varit låg tempratur och regn, precis vad jag behövde för att hämta andan ifrån solen... helt ärligt så hoppas jag på detta väder i morgon också men utan regn.

Idag var vi hos syrran igen, Mr A forsatte att hjälpa till med lite bröllopsbestyr och jag... ja, vad gjorde jag? Satt och latade mig och lekte lite med Sara. Jag orkar inte så mycket mer än så.
Vi blev bjuden på jättegod mat och jag är fortfarande mätt och belåten!
Dom har fått tillökning i familjen och bara jag såg det underbara lilla livet så föll jag som en fura! Guuud vilken liten goding!



Just nu går jag bara och väntar på att den lilla inneboende som finns inom mig vill komma ut... men lilla mini mee verkar ha lika bråttom som sin pappa, dvs ingen panik, lugn som en filbunke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0