Heffa!

Jag känner mig riktigt som en heffaklump nu. Jag klarr knappt av att raka benen själv, snart får mr A hjälpa mig! Han bara skrattar när han ser mina försök till att vara smidig... och jag inser varje gång att jag inte lyckats.

Även fast jag inte har någon ork eller lust till något så är jag rastlös, jag vill orka saker, jag vill inte flåsa, jag vill inte svettas.... jag vill föda nu. Att tänka tanken på promenad med barnvagn är en mysig känsla som jag vill göra till verklighet... jag vill nå mina tår!

Ikväll blir det fredagsmys med tacos! Jag är redan hungrig... mr A ligger och tar en powernap efter hans sista dag på arbete innan semestern... kanske jag skall gå och öppna en öl åt honom så att han kan sätta sig och njuta av ledigheten som varar till september?!

Vi har lagt ett bud på ett hus... säljaren tog inte budet så nu får vi tänka om... även fast vi har lagt bud på ett hus så har vi ögonen öppna på andra håll... fortsättning följer....

Nu ska jag väcka långskånken! Magen kurrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0