Jag, mamma?

Tänk att jag har blivit mamma. jag kan knappt förstå det själv... En till oförstålig sak är att man kan älska en liten människa så mycket efter så kort tid. Just nu känns mitt liv helt fulländat, Jag har en underbar dotter och en sambo som jag älskar... mina vänner och familj är fantastiska... Plus att Hobbe har kommit hem efter en vecka hos mamma. Fy vad jag har saknat honom och gud vad tacksam jag är över att jag har en underbar mamma som alltid ställer upp och finns i min närhet.

I morgon är det midsommar och den firar jag och min lilla familj med mamma och Svenne. Jag har ingen ork till något än så länge så vi bestämde att det blir en myskväll istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0