Meeen...

... vad jag är dålig på att blogga! Nu är det fem dagar sedan.

Det händer inte så mycket i mitt liv. Jag är mest trött och slö.

Det blev lite duchning av Hobbe hos mamma för några dagar sedan, så att han är fin tills hans tjej kommer. (mr A:s syrra)
Han är inte helt nöjd när man tar fram vattenslangen hos "mormor"



Vi har hunnit med en till husvisning också, på samma hus som senast... fortsättning följer...

Idag var det lunch och lite shopping med Anneli. Alltid lika trevligt att sitta och surra skit och sedan få med sig några påsar nytt hem :-) men jag måste erkänna att jag kände mig ganska utslagen när jag kom hem, det blev ryggläge en stund för att vila kroppen. Jag har fått foglossning och det är allt annat än skönt. Ibland känns det som att hela underredet skall lossna.

Nu är det dags att mysa lite med min underbara sambo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0