Men... vad hände???

Idag har det varit en händelserik dag! Jag är sååå nöjd!

Minnah vaknade bara en gång inatt så jag fick sova väldigt mycket. Utvilad for vi in på stan för att skriva på papper och betala handpenning till vårt hus! Ja det står rätt! Vi är nu husägare! I september flyttar vi lite västerut och kommer bort ifrån stan...
Sedan tog vi en promenad på stan, jag kom på att det var länge sedan som jag hade ork att bara gå och strosa på lite. Äntligen så börjar jag att komma tillbaka till livet!

Vi bor fortfarande hos mamma så på vägen hem stannade vi på affären för att köpa med oss lite mat hem, ikväll blir det till att fira husköpet med lite grillat och en reäl sommardrink (cola och is)
När vi kom hem så hade Hobbe haft lite tråkigt, vi hittade mammas bärbara hemtelefon i Hobbes vattenskål! Ops!!
I samma veva ringde mamma så jag berättade om den lilla olyckan... "lägg den i solen så att den får torka så fungerar den nog sedan" fick jag till svar. Nu när jag var ut för att kolla läget så inser jag att den har gjort sitt som telefon... den ser nämligen ut som ett akvarium i displayen, vickar man på den så kommer det vattenbubblor!

Jaja... lyckas jag inte att glömma vattna någon av hennes mängder av blommor så lyckas något annat att gå sönder... Det är bara bita i det sura äpplet och köpa en ny.

Nu har jag blivit mamma till världens underbaraste Minnah och blivit husägare inom loppet av två veckor. Jag känner doften av vuxenpoäng och jag är så nöjd med livet just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0