På g!

Har varit vaken sedan klockan 06:00. Jag vaknade av att jag började få värkar, men jag tyckte inte att de gjorde så ont som det kanske skall göra så jag steg upp och läste i min lilla bok... Tydligen är jag i "latensfasen". Det är fasen som mjuknar upp och förbereder livmoderhalsen. För förstföderskor kan denna period vara upp till ett dygn. Så nu är bollen i rullning...

Men jag skall vara hemma och tjura så länge det bara går, för jag vill inte åka till en annan stad och förlösa...

Nu är det bara att hålla tummarna att allt går som det skall och att vi får vår lilla mini mee inom en snar framtid.

Kommentarer
Postat av: Elleonora_C

Kanske vi får åka upp samtidigt då :) jag gick med förvärkar ett bra tag med Edwin, så jag bodde i duschen med hett varmvatten som stillade smärtan!



Håller tummarna för er!!

2011-06-14 @ 10:52:49
URL: http://elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0